1. Home
  2. Algemeen
  3. Hoe voeg ik een eigen ticket status toe?

Hoe voeg ik een eigen ticket status toe?

Standaard word de omgeving opgezet met de statussen “Open”, “Wachten op klant”, “Klant geantwoord”, “Gesloten” en “Gearchiveerd”. De Wachten op klant en klant geantwoord status worden automatisch veranderd bij het verzenden of binnen krijgen van een bericht.

Uiteraard kunnen eigen statussen toegevoegd worden. Denk aan ‘Wachten op leverancier’ of ‘Ingepland’. Dit kun je doen onder Instellingen > Lijsten.

NaamDeze naam wordt gebruikt in het behandelaarsgedeelte.
StijlDeze stijl wordt gebruikt in het label van de status in het behandelaarsgedeelte.
Naam in portalDeze naam wordt gebruikt in de self-service portal en in communicatie naar de klant. Het is hierdoor mogelijk om bepaalde statussen te verbergen voor klanten door deze dezelfde naam te geven.
Stijl in portalDeze stijl wordt gebruikt in de self-service portal en in communicatie naar de klant.
TypeEen aantal types hebben speciale betekenis binnen Inserve. Deze mogen maar aan één status toegewezen zijn.

Dit zijn de beschikbare stijlen voor de statussen:

Laatste update op 23 februari 2021

Had je hier iets aan?

Gerelateerde artikelen