Standaard krijg je van ons een e-mailadres waarmee je tickets in kan laden. Als je subdomein cloudbv is, zal dat cloudbv@mailtoinserve.nl zijn. Je kunt ook een eigen inkomend e-mailadres gebruiken waar je klanten op e-mailen, bijvoorbeeld support@cloudbv.nl, daarvoor stel je een forwarder in. Het volgende voorbeeld is voor Microsoft 365.
Sta doorsturen buiten het domein toe
- Ga naar https://protection.office.com/antispam.
- Klik op + Beleid voor uitgaande berichten maken
- Geef een naam en beschrijving
- Zet Automatisch doorsturen op ‘Aan’
- Voeg een Voorwaarde toe aan Toegepast op, en vul voor Sender het support e-mailadres in (bijv. support@cloudbv.nl).

Stel een redirect (omleiding) in
- Klik in Outlook Web App op instellingen > Opties > E-mail ordenen > regels voor Postvak in.
- Op het tabblad regels voor Postvak in klikt u op de pijl naast het plusteken en selecteert u een nieuwe regel maken voor binnenkomende berichten.
- Selecteer onder Wanneer het bericht binnenkomt de optie Toepassen op alle berichten.
- Klik bij Ga als volgt te werk op meer opties.
- Selecteer bij Ga als volgt te werk de optie ‘omleiden’.
- Selecteer het adres waarnaar u uw e-mail wilt verzenden door erop te dubbelklikken in de weergave Adresboek. Als het adres waarnaar u wilt doorsturen, niet wordt weergegeven, kunt u het e-mailadres invoeren op de regel boven aan het venster.
- Klik op OK om uw selecties op te slaan en terug te keren naar het nieuwe regel venster.
- Klik op Opslaan om uw regel op te slaan en terug te keren naar het tabblad regels voor Postvak in.
Let op: Gebruik niet de optie ‘doorsturen’ (forward), maar ‘omleiden’ (redirect). Bij doorsturen zal de e-mail niet juist ingelezen worden in Inserve.